Merhaba,

Bir arkadas aracılıgı ile yetkililerden biriyle iletişime gectim.
Suan beklemedeyim.Bugün içerisinde ödeme yapılacagı soylendi.

Durumu buraya yazarım.

Yetkili yardımcı olmustur.Yeteri kadar.

Aksam durumu yazacagım.