Boyle Bir datacenter mı var
Fatura etmeden Engelleyenlerde var ama şunu unutmayalım en kral datacenter bile %30 botneti engeller yada %40 daha %50 yada üstünü engelleyebilecek datacenter kurulmadı ddos un çaresini asla bulamazlar cünkü normal userden farksız birsey malesef herkesin bir botneti olmalı ddos yapan kişiyi bulup ona başka makineden karşılık vericeksiniz yada gidip adamla uzlaşıcaksınız
merhaba siz bana 100milyar verin ben size botneti kaldıracak sistem yapayım