2 aydır falan sadece bir sitede kullanıyordum 10 ytl falan olmamıştı bu sabah bakıyım ne oldu diye baktım siteniz pek verimli olmadıgı için banlandı yazmış e siz bana ne verimli oldunuzki ben size verimli olıyım aynı sitede yer alan randevum ve seygiyle kal reklamlarından ise kalbimde.comdan 10 ytl zor yaparken randevum 90 ytl sevgiyle kal ise 60 ytl ödeme yaptı zaten banlanmaslardı ben kaldıracaktım