Bir ara internetten güzel bir film buldum ve indirdim.
Sonra büyük bir hevesle rar dosyalarını açmak istedim ve şifre ile karşılaştım.
Neyse Linklerden google aramaları ile upload etmeyen fakat onun şifresini bilen bir adminn ve sitesini buldum.
Sonra doğal olarak konuyu görebilmem için üyelik istedi.
Üyeliğin ardından mail aktivasyonu istedi.
Sonra konuya girdiğimde mesaj yazdığımda aktif olacakmış şifre bölümü.
Bunuda yaptıktan sonra sabrım zaten had safalardaydı.
Şifre yerine sizce ne göreyim arkadaşlar.
" Şifreyi isteyenler benimle PM ile iletişime geçsin. "
Ben burada sinirimden arka arkaya durmadan 3 tane sigara içmiştim. Şimdi bana o olayı hatırlatmayın lütfen.