Konu
Popup Sorunu...
13-11-2007, 17:31:32
#7
Root64
FromETC adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şunu deneyin bakalım.
https://www.r10.net/php/82267-sp2-yak...od-buyrun.html
hayır bu hiç olmadı :S ikisindede olmadı