peki 2. yada 3 sayfada ilk postta çıkması için kodu nasıl düzenlememiz gerekiyor. Ben sadece ilk mesaj da kullanıyorum. O da sadece ilk sayfada ilk konuda çıkıyor :s

Yada hem ilk mesaj hemde son mesaj içerisinde nasıl olur ?