Konu
Yeni Kurduğum Forum Sİtesi
12-11-2007, 21:01:49
#7
_Kaos_
Lisans almamanı bir yere kadar anlayabilirimde footerdaki vbulletin.org yazısını kaldırmak biraz abartı olmuş..