yakaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siteniz güzel olmuş;tebrik ederim.Yalnız biraz güncelleme istiyor galiba..Lakin "Ramazan'a Özel" bölümler halen aktif...Gerçi şunun şurasında Ramazan'a ne kaldıki Şaka bi tarafa hoş bir site olmuş;başarılar dilerim..
hehe bende düşündüm ramazan özel bölümünü kaldırmaya gerek yok nede olsa 9 ay sonra tekrar koyacaz değilmi

neyse teşekkürler