ATABEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu dışı: elazığlı168 sanırım senın sıtede sorun var acılmıyo

evet yoğun ilgiden dolayı göçtü site bakıma aldım dermişim

dipnot: aldığım lisans iptal olmuş dc ye mail gelmiş ondan kapalı ticket attım bekliyorum