bende bir ara phpbb forumun databaseinde latin5_turkish_ci olan tablolarda türkçe karakterler bozuk oluyordu.. şimdi her kullandığım databasei latin1_swedish_ci kullanıyorum.. hiç bir sorun çıkmıyor.. sadece phpmyadminden yedek alırken karakterler bozuk geliyor..
o yüzden bu ayarı yapmaya çekiniyorum. nolur nolmaz diye..