Merhaba arkadaşalr argonik kendi kafasına göre işler yapmaya devam ediyor. Bugün sisteme girmeye çalıştım ama şifremi mailimi falan hiçbirşeyimi kabul etmedi . Ne hile var ne birşey banlandın diye mail bile atmamışlar. Lanet olsun böyle firmaya. R10 da hiç argonik yetkilisi varmı bildiğiniz ? mail atıyorum cevap bile vermiyolar tam ödeme zamanına yaklaştık içeride kalan param haram zehir zıkkım olsun onlara