siz şuanda var olan konununuz kadarını sitemap'a dahil etseniz zaten yeter yani örneğin 30 adet mesajınız var ve bunun sadece 25'ini alıyor diye problem etmeniz gereksiz, o 25 sayfanız diğer sayfalara ulaşması ve onları görmesi içinde yeterli her sayfa çoğalttığınızda sitemap yapmanız gerekmez yani.