Sanırım xtra mı extra mı ne o upload sistemini kullanmış ayrıca ben de bu upload olayına girmiştim bir ara ama bize göre değil gerçekten yüksek maliyet en az 5 sunucu diyorum ben.Umarım başarılı olur.