Merhaba arkadaşlar. Herkese kolay gelsin. Bu saldırılardan o kadar bıktım ki, bende roota girip, SYN loglarını bir txt'ye saati, tarihi günü dakikası saniyesine kadar kopyaladım. Akabinde dün 10 sayfalık bir çıktı alarak Mersin Cumhuriyet Başsavcılığı'na dilekçemi verdim. Bugün (07 Kasım 2007) ifade vereceğim. Elimdeki mevcut loglardaki saldırı yapan kişiyi buldum. Kendisi ile konuştuk ve sorunun shellcim tarafından kaynaklandığını, kendisini tabir-i caizse enayi durumuna sokmak istediğini ve bunun sonucunda da saldırdığını söyledi. Bende kendisi ile konuştum ve davayı tam iptal edeceğim gün.. (Şu anda saat 01:50 ve sabah 10 gibi adliyeye dilekçemi iptal etmek için gidecektim) yine saldırı yedim. Sunucu aldığım yer (teknoas) mail atarak durumu bildirdim. Akabinde kendileri ile telefonda görüştüm. Onlarında avukatı varmış fakat onlara bu işe girmemelerini, benim yeterince avukat ve polis arkadaşlarımın olduğunu ilettim. Ben mersinde yaşıyorum. Eğerki Mersin'de yaşayan ve bu lanet saldırılar yüzünden bıkanlar varsa, bizzat davalarında ben yardımcı olacağım. Sırf saldırı yüzünden hostumu değiştiremiyorum. Çünkü değiştirdiğim zaman yeni hostçum etkilenecek ve müşteri kaybedecek. Ben bunun yaşanmasını istemiyorum. Siteme yeni saldırmaya başlayan kişiyide elbet bulacağım. Mahkemenin çözüm olmadığını düşünen arkadaşlara binaen, saldırı gelen ip'lerin (örneğin 15 - 20 tane yeter) o tarihte o saatte nerelere bağlandığının listesini aldığınız zaman botneti içinden seçebilirsiniz. Bu açtığım davada bu saldıranlara bir ders olsun... Arkadaşlar dava açmak ücretsiz. Nasıl ki mahallenizde kavga oluyorsa ve siz polis çağırıyorsanız akabinde gelen polis sizden ücret istemiyorsa bu da aynısı. Hiç çekinmeden alın mahkemeye verin. Yeter lanet ettim artık. Dediğim gibi mersinde yaşayan ve saldırılar yüzünden şikayetçi olan varsa pm atsın. Telefonumu ve adresimi vereyim. Gelsin ona yardımcı olacağım. Artık bu son olsun. Insanların emeği ile oynamak ayıp. Ben siteme o kadar hiti olmasına rağmen reklam almadım ve çalışıyorum. O site benim için özel ve kimse ama kimse o siteye birşey yapamaz. Neyse mersinde yaşayıpta şikayet edenleri bekliyorum. Saygılarımla.
Cem Erkan KaradaL