Selam arkadaşlar.
forumumun yedeğini alıp locale kurmak istedim ve kurdum, ancak Türkçe karakter hatası veriyor. İşin ilginç yanı ise;
phpmyadmin de karakter düzgün fakat siteyi açıp baktığımda karakter sorunu oluyor. Örneğin:
phpmyadmin de aşağıdaki gibiyken
Alıntı
Üsküdar Vapurunda Atlatılan Büyük Tehlike
localde siteye girdiğimde aşağıdaki gibi karakter sorunu veriyor.
Alıntı
Üsküdar Vapurunda Atlat?lan Büyük Tehlike
Normalde phpmyadminde karakter sorunu olur, ve charset sayesinde bu siteye düzgün olarak aktarılırdı ama bende tam tersi oldu Bunu nasıl düzeltebilirim?