hızlı beğendim,yanlız o kadar para veripte iyi bir tasarım yaptıramama durumunu anlayamıyorum ben....
bunu ileticem arkadaşa. çünkü tek memnun olmayan siz değilsiniz. hoş ben beğenmiştim


yine fırçayı ben yicem sanırım. hani güzeldi, hani güzeldi diye