infocus güzel konuşmuş kardeşim..
bak 16 yaşındayım diyosun.. tabi bi şekilde yol gösteririz ama dedikleri gibi küçükten başla sonra büyü..
forum kur sonra boz sonra diğer scriptleri kur..

ha bide scriptleri kolay bulunur deil w.a.r.e.z de işini görmez.. başına bela açar..