Arkadaşlar sistem güzel ödemelerde sorun yok çok şükür yatırımda yapıldı tarafımdan ama ilginç olan paxum sadece nefret ettim adamlardan passaport yoksa ehliyet ve kimlik arkadaşım ehliyetim yok ne ayak tek nefretlik geldiği konu bu yoksa site takır takır ödeme yapıyor. Egopay ile yola devam bende kanıt koyabilirim konu sahibi tarafından sorun olmayacaksa tabi yatırım tarafı tavsiyedir.
İyi Çalışmalar