Konu
cleanmymac uygulamasıyla mac'teki gereksiz dosyaları siliyordum, simgeler gitti.
14-01-2014, 02:29:32
#5
WhiteDay
cleanmymac ile mac'im de ki cacheleri, gereksiz dosyaları silmek istedim. fakat launcpad'teki dosya simgelerini de sildi.
bilgisayarı kapatıp açtım yine olmadı, nasıl geri getirebilirim simgeleri?
http://i43.tinypic.com/2qbx0kn.png