cleanmymac ile mac'im de ki cacheleri, gereksiz dosyaları silmek istedim. fakat launcpad'teki dosya simgelerini de sildi.

bilgisayarı kapatıp açtım yine olmadı, nasıl geri getirebilirim simgeleri?

http://i43.tinypic.com/2qbx0kn.png