Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İki aydır nedense 20tl civarı fazlalık görüyorum harcamalar kısmında yazmıyor. çağrı merkezini aradığımda sürekli usd alışverişleriniz var doviz kuru artarsa yansır diyorlar. geçen ay 2 dolarlık bir alışveriş yaptım ama niye bu kadar yansıdı hala anlayabilmiş değilim? Ben bu sorundan nasıl kurtulacam yurtdışı ödemeleri sanal kartla mı yoksa paypalla mı yapıyım çözemedim. Ya da başka banka önerin cidden işbank sıkmaya başladı.