Dreamweaver ı yeni kullanmaya başladım.
Bayada uğraştım aslında ama yapamadım.
Sonuç hep kalın border oluyor.fp deki gibi kısa yolu varmı acaba.
Yardımcı olursanız çok sevinirim.