Konu
Diyarbakır'daki o tabela kaldırıldı!
07-11-2013, 02:52:44
#5
ByMaster
Ülkede Kürtler var diye hiçbir yerde Türk'üm diyemeyecek misin ? Haykıramayacak mısın ? Yakında Türk bayrağı açmakta yasaklanır.