İnşallah girersin.Oranın mülakatları bu ay yapılacak.Bundan sonrada alım olur diye düşünüyorum.2014 kpss'den iyi puan alırsan bir de mülakatları hallettinmi tamamdır.Dediklerin doğru organize zor bizim burada adamlar işçi boş durmasın diye bağına götürüp bağını bile belletiriyorlar.
Hava İkmale alım şartları nedir hocam?
MYO Endüstriyel Otomasyon bölümü mezunu olan birisi başvurabilir mi?