8-9 sene düz vites kullandım son 1 senedir otomatik kullanıyorum. Tamamen zevk meselesi ama düz de boşuna kendimi yoruyormuşum diyorum. Hatta şimdi kullandığım aracın modelini yükselticem yine otomatik bakıyorum. İstanbul trafiğinde dur kalk sol bacak pert oluyor. Bide kilitli otoban veya köprü trafiğini düşünürsek otomatik daha ideal.