Gokhanduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar , ilgisinden dolayi kendisine tesekkur ediyorum ; ödeme yapildi , rapor beklemekteyim.
Ne demek efendim görevimiz, raporunuz en kısa sürede teslim edilecektir.