limit varsa bende isterim
Kullanıcı adınızı pm atınız
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:24:39 -->-> Daha önceki mesaj 16:21:44 --
yer varsa bende almak isterim
Yer varsa yararlanmak isterim.
Yer varsa bende alabilirim.
Yer varsa ben de yararlanmak isterim.
İyi çalışmalar.
Kullanıcı adınızı pm atınız