sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne gibi kullanamıyorum belirtmediği için ban. 2030'a kadar.
ban süresini fazla verdiği için ban

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:27:07 -->-> Daha önceki mesaj 23:18:04 --

caxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gönderdiginiz smileler çok sevimsiz ban !
Ağzını açarak güldüğü için ban