karagul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet çarşıya helal olsun çarşıyı itibarsızlaştırma çabası olduğu aşikar bir durumda eğer sahaya ilk inenler denildiği gibiyse 1453 grubu var ise olayın nasıl olduğu kabak gibi ortaya çıkar

çarşıyı eleştirmenin altında yatan nedenleri az çok tahmin ediyorum yoksa sahaya girilmiş falan olayın bahanesi hedef çarşı
Peki sahaya inenler Çarşı ise eğer, o vakit Çarşıyı kınıyor musunuz?