Fırat Aydınus yine maçı katletti taraftarın sabrıyla bu kadar oynanır. Golün biri faul, diğeri Burak'ın eliyle indirdiği. Yazıklar olsun.
Melo iti her pozisyonda sindirdi oyuncularımızı, eyyamcı hakem karışmadı. Bravo fırat. Çıkarken bide kışkırtıyor taraftarları pitbull