Filmlerin Serileri İlerledikçe İlk Filmin Yerini Tutmuyor Diğer Seri. Ama Hızlı ve Öfkelinin Her Serisi Birbirinden Daha Güzel. Özellikle 6 Çok Güzel Olmuş.