Sanıyorum normal internet kullanıcıları için olan bağlantılarda, bağlantının sunucu servis bağlantısı olarak kullanmasına izin verilmiyor. Net bir bilgim yok ama aklımda öyle kalmış. Araştırıp konu altına yazacağım.