Bir siteme TİB'den (Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı) uyarı maili aldım.
Uyarının özeti; ticari siteler, web sitelerinde iletişim bilgilerini yayınlamak zorundadırlar, diyor.
Aksi halinde falan filan devam ediyor.
Benim sitem ticari bir site değildi ama, TIB'le uğraşacağıma çalıyı dolaşırım dedim ve iletişim bilgilerini siteye koyup, TIB'e bilgi verdim.
Bu olaydan çıkarım yapıp soruyorum:
Google'dan daha iyi ticari sitemi olur ?
Google'un sitesinde mail adresi,telefon falan varmı ?
Google'a ulaşacağımız bir mail, telefon olsa iyi olmazmı ?
Bence herkes TIB'e google un iletişim bilgileri yok diye şikayet maili göndersin.
Bakalım TIB bize yaptığını Google'da yapabilecekmi ?