ESSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasıl birşey yapalım arkadaşlar fikirlerinizi belirtin lütfen. web sitesi açıp bu platform üzerinden bile gidebiliriz. yeter ki ihtiyacı olan insanları buraya toplayacak bir alt yapımız olsun.
r10 üzerinden bir konu açıp konu altından yapmamız daha sağlıklı olur bence