Kaç oldu bunlar artık. Abimde görev nedeniyle sürekli şehirlerde geziyor. Türkiyede miyim diye düşündüğüm iller var diyor artık. İş çığrından çıktı. Oy versinler diye gelen insanlar ülkeyi ne hale getiriyor. Yapılacak çok yorum var da, ne diyelim arkadaş. Ne diyelim.