By_vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O değilde bu Ramon Motta iyi sol bek felan ama adam agresif çıktı karşısındaki Eboue yine olur olmadık pozisyonlarda yatarsa dayanamayıp kırmızı yer diye korkuyorum bizim deli motta
aynen banada öyle geliyor bu maçta kırmızı yiyebilir zaten ilk maçını izlediyse gs muhakkak üzerine oynayacaklardır kart yesin diye