Yani öyle birşey ki. Arkadaşlar adamı konu açtığına pişman ediyorsunuz. Tamamdır bir problem var ortada. Arkadaş yanlış düşünmüş olabilir. Az fiyata çok şey istemiş olabilir. Ama dalga unsuru mesajlar okuyorum konuda. İnsanı konu açmaya korkutuyorsunuz. Eğer bir yanlışlık varsa dersiniz ki şöyle şöyle bir durum var. Az fiyat istiyorsunuz. Üzücü. Kavga sebebi tepkiler var. Arkadaşın kötü bir amacı yok. Bu sektöre yabancı olabilir. Ama bilmemeyi ayıplıyorsunuz resmen. Kalp kırıyorsunuz.