gugıl öyle gugıl böyle neden kullanıyon arkadaşım gmaile kayıt olmak için bile google arama yapıyon sitende gugıl reklamı kullanıyon internet varmı yokmu diye bile tarayıcı açtığında gugıl varsa internet var mantığıyla bakıyon daha neyin peşindesin 2ci sırada orjinal kayıt linki var deilmi aradığınıda buluyon sorun nerde bence gene sizin gibi acemilerde site açtım 2 günde neden zengin olmadım diye düşünüp durursunuz sürekli guguıla bahane bulursunuz