Konu
3 Yıllık Nokia E72 Telefonumu Kaçtan Satmalıyım / Kaça Gider / Kaç Verirdiniz?
14-09-2013, 12:05:45
#9
TRonePiece
Üyeliği durduruldu
Merhaba arkadaşlar, 3 yıllık ama tertemiz Nokia E72 telefonumu kaçtan satmalıyım sizce ?
Yada kaça gider / kaç lira verirdiniz?