Tanırım.
Bu sene hem tatil hemde fındık toplamak için gittiğimde o kadar gitmek istedim ama nasip olmadı sis dağına gitmek

Bende şalpazarı acı suya gitmekle yetindim 20 gün boyunca evimin önünden sis dağının tepesine baktım durdum
Şalpazarı, kümbet, sis dağı taraflarına gitmek nasip oldu bana da.

Yolları çok bozuk olmasına rağmen sağ salim inip çıktık şükür.