Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
karamanları tanırmısın?
Tanırım.

promet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sene hem tatil hemde fındık toplamak için gittiğimde o kadar gitmek istedim ama nasip olmadı sis dağına gitmek Bende şalpazarı acı suya gitmekle yetindim 20 gün boyunca evimin önünden sis dağının tepesine baktım durdum

Şalpazarı, kümbet, sis dağı taraflarına gitmek nasip oldu bana da.
Yolları çok bozuk olmasına rağmen sağ salim inip çıktık şükür.