OdemeHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okuldan atılma diye bir olay yoksa tamamdir ders seçimlerimi yaptım ben, direkt olarak bırakayım dondurmadan. Gidip 2-3 tane de banka hesabı açtıracağım diye öğreni belgesi alayım okula git gel olmasın Giresun'a
yine de bir sor sonuçta Türkiyede yaşıyoruz her an her şey olabilir sonra ben suçlu olmayayım