Ovh ılk kullandıgımdı ping değerli beni çok üzüyor yoksa OVH en iyi donanım bakımındanda.
Aldıgım sunucu leaseweb VOLUME network lu bir paketiymiş evet. 499 avro idi.
aklınızda ping değerleri iyi olan firmalar beklıyorum arkadaşlar.
60 ms ping değeri ovh nın sizce düşükmü? Y.dışına göre gayet iyi bence.