pcbagimlisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir yerlerde hata yapıyorsundur.Ayrıca illa birşey ısmarlamak gezmek dolaşmak gerekmiyorBeraber güzel vakit geçirebilmek önemli.Yani cebinde 5 kuruş yokken bile senle vakit geçirmekten hoşlanıyorsa ki senden hoşlanıyordur o zaman sıkıntı olmayacaktır.

R10'u cidden çok sevmeye başladım.Keşke daha önceden üye olabilseymişim diyorum.İnşallah bu forumda ergenlerin istilasına uğramaz
fail yaşın 17 yazıyor profilinde

Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kazma olan diger erkekler olduguna eminmisin??