3000 bin kişilik lisede marka ayakkabı, pantolon, çanta vs. her şey bende zamanında kuaför benim sayemde zengin olmuştu okula gitmeden önce her gün 3 tl fön parası veriyordum saçlar dökülmeye başlayınca bıraktım. kızlara bir şeyler ısmarlamalar falan diğer erkekler kazma hep ben ısmarlıyorum ama 3 yıldır bir sevgilim olmadı

. önümüzdeki maçlara bakacağız bir tane var ama zor gibi o da bakalım.
Bir yerlerde hata yapıyorsundur.Ayrıca illa birşey ısmarlamak gezmek dolaşmak gerekmiyor

Beraber güzel vakit geçirebilmek önemli.Yani cebinde 5 kuruş yokken bile senle vakit geçirmekten hoşlanıyorsa ki senden hoşlanıyordur o zaman sıkıntı olmayacaktır.
R10'u cidden çok sevmeye başladım.Keşke daha önceden üye olabilseymişim diyorum.İnşallah bu forumda ergenlerin istilasına uğramaz