Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hocam ben bimekse sordum.madein chine imis.bende korkmustum bir an telefonumun degeri dustu diye.bendeki korea cunku.korkum gecti.size hayirli ticaretler.
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi.Yazim hataları için kusura bakmayın.