SistTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabiki yardım ederim Benim 2.proje asıl bomba da... Destek bulamadım.

KPSS'den 50 ve üzeri olan mühendislik bölümü mezunları Basın İlan Kurumu'na müdür oluyordu... Öyle mi yapsam dicem de oraya da almazlar ki

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:53:07 -->-> Daha önceki mesaj 13:51:34 --




Sen animasyon rakibimsin :P Yan yana açarız :P Daha Anime, Çok Daha Anime olur tükkanların isimleri

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:56:47 -->-> Daha önceki mesaj 13:53:07 --



Doğru söylüyorsunuz da, orada da bir torpil, bir adamının bulunması gerekiyor Akademisyenlik yapmayacağım ancak yüksek lisansımı ayarlayan X üniversitesitesinin genel sekreteri, dekan ve dekan yardımcıları ki bu ne yazıkki kendi üniversitem değildir, akademisyen olmam konusunda ısrar ettiler. Onlarada aynı şeyi dedim ben Antalya'da olmak istiyorum

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:00:32 -->-> Daha önceki mesaj 13:56:47 --



Ahaha sonrada r10'un giriş sayfasına profil fotoğrafımı koyarız, mezundum işsizdim r10 sayesinde iş buldum. Şimdi şirket sahibinin kızıyla evlendim, şirketi ele geçirdim falan yazarız :P

Her gördüğüm alakalı işe başvuruyorum hocam Buradan acıyıpta almasınlar
Ben sadece animasyon yapmıyorum ki