arkadaşım neden polemiğe girme ihtiyacı hissediyorsun? teklif usulü konu açmışsınız, ben de teklif verdim. bu tarz satışlarda satıcı her teklife açıktır, ben yeterli bulmadığım tekliflerle hiçbir zaman dalga geçmedim. domainden anlamadığımı söylemek ise sizin üzerinize vazife değil, o domaini godaddy pre-release'den bu ay başında kaç liraya aldığınızı, sizden başka ihaleye katılan olmadığını bilecek kadar domain işinden anlıyorum.
herşey den bu kadar emin konusuyorsunuzda acaba bu domaine bu sekilde neden teklif verme lutufunda bulundunuz ? sizin dediğiniz sekilde alınmıs olan bir domain bile indirimli sekilde yaklasık 50 tlden alınmış oluyor bunu çok iyi bildiğini söyleyerek mi 30 tl teklif veriyorsunuz. verdiğiniz teklif degerli domainin gereksiz oldugunu düşündürmekten baska bir sey değil. ve sizler 0,75 cent 0,50 sent den almıs oldugunuz domainleri 700-850-xxxx rakamlara satarken konunuz altında size yazıldı sanırım ki kalkıp satıs konusunu berbat hale getirmek için böyle mesaj yazıyorsunuz.
konularımdan mesajlarınızı siliniz ve hiç bir sekilde benim konularıma yazma nezaketinde bulunmayınız.