Malesef arkadaşım iş hayatı senin üniversitede yaptığın projelere benzemez. Yönetici modelleri kendi altındaki insanların kendilerinden daha az şey bilmelerini benimsemişlerdir. İş hayatında birbirinin çukurunu kazıp doldurma oldukça fazla görülen bir olgu. Bir bilgisayar mühendisinin 2000 lira bile alamaması zaten ülkemizde bilişimin nerelere geldiğini gösteriyor. Sana nacizhane tavsiyem iş görüşmelerinde ben biliyorum edalarına girmeden öğrenmek ve tecrübe kazanmak istiyorum şeklinde davranman. İnan iş hayatı bazen askerliğimi bile aratıyor.