Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar kredi kartı çıkartacagım. Bankaların üniversite öğrencilerine verdigi kartlardan almayı düşünüyorum kararsız kaldım.
Yapı Kredi Play mi? Cardfinans GO kart mı ? bunlardan hangisi daha avantajlıdır.
İnternet alışverişlerinde bazıları geçmiyormuş bunlar geçiyormu kullanan varmı?
Ayrıca Play kart düzensiz olarak sürekli para kesiyormuş dogrumudur.
Kullananlar görüşlerini yazabilirmi ?