autorun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
logo güzel durmuyor bence yazı fontu kötü daha düz bir yazı fontu kullanabilirsin
@amacdizayn güzel bir tasarım hazırladı, sağolasın. Ona göre düzenlemeleri yapacağım.