emin ol takip ediyorum yarışma ayın 3 ünde son buluyor ve sen 10-11 i gibi çalışma ekledin bundan dolayı yarışmada herhangi bir uzatma işlemi olmadı
O zaman kalkıp tdemirtas bu yarışmaya çalışma göndermedin diyemezsin. Yarışma içerisinde katılan logolar ne yazıkki kalitesiz olunca bende boş vaktimde bir logo yapıp gönderdim yarışma tarihini de bakmadan gönderdim. Madem tarih bitmiş ve ben sonra göndermişim seçilmiş yarışma sahibinden 500 tl talep ederim gönderirse veririm göndermezse kendi bilir.
Ancak söylemeden edemeyeceğim, buarada neden yarışma açılmıyorun sebebi yarışma sahipleri değil katılımların son derece kalitesiz oluşundandır bunuda bilin. Ne zaman bir yarışmaya katılsak seçiliyoruz ve olay oluyor. hiçbirşey tesadüf değildir.
iyi forumlar.